2008-12-10 ? 22:48:06

Jag kom precis på mitt först nyårlöfte någonsin;
Att försöka bli lycklig igen och försöka få hjälp på riktigt med de som pågår i min hjärna och veta varför.

På fredag ska jag klippa mig och jag har äntligen hittat en bra referensebild till vad jag vill ha, känns nästan lite läskigt att klippa av allt hår nu när de äntligen har blivit så långt men jag står inte ut längre, de är bara ivägen och jobbigt så på fredag ryker de!

Jag har fet julångest, jag har inte köpt en enda julklapp och de är två veckor kvar till jul. Anledningen att jag inte har köpt några julklappar är att jag verkligen inte vill fira jul med familjen, de blir bara samma som alla år, mamma och pappa bråkar fram tills vi ska öppna paketen sen när vi har öppnat paketen går bror upp på sitt rum till datorn och försöker hjälpa till med maten eftersom att de är därför hon och pappa bråkar men jag får inte för om inte pappa tänker hjälpa till så behöver ingen göra de. Jag vill fira jul med resten av släkten igen men de är för långt och mamma har knappt ledigt nånting, dessutom är de alldeles för dyrt. Alla är inte sams på julafton, alla är inte the happy family.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback