2008-12-15 ? 23:38:37

Hela den här helgen (inräknat idag eftersom att jag inte varit till skolan) har varit en berg-och-dalbana. Mitt humör har gått från dödsångest till bitter till likgiltighet till inte så tokigt till panikångest till likgiltighet igen. Jag har börjat lyssnar på massa musik som jag inte har lyssnat på på hur länge som helst också; the perishers, phantom planet, anna ternheim, lifehouse. Mysig musik och en heldel akustiskt, akustiskt är så ärligt på nått sätt.

Jag fick mitt ubuntu förra veckan men har inte vågat testa de än, ska fråga mamma om jag kan få laptopen, när dom har bytt till brorsans gamla stationära, så kan jag formatera och köra ubuntu på den. Dessutom fick jag nytt tangentbord och mus idag, tangentbordet är såå skönt att skriva på. De blir nog att skriva novell hela lovet. Egentligen vill jag inte men jag måste.

godnatt.
k,thnxbye.

(100:e inlägget)
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback