2008-12-30 ? 04:11:11

Here we go again..


Gör du de här för att dumpa och glömma mig innan jag gör de mot dig? Jag förstår inte riktigt för först sa du att du fortfarande älskade mig osv. och att du fortfarande ville vara vän med mig, bästa vänner för att vara exakt men vi pratar knappt med varandra och när vi väl gör de så verkar du så besvärad. Varför? Jag vet att jag är en idiot som är överärlig så innåthelvete men jag måste vara de för att få en reaktion och för att fatta vad de är som händer för just i de här fallet så gör jag inte de. Verkligen inte. Nothing makes sense. Jag vet att du inte vill prata om de men de känns oavslutat och konstigt eftersom att jag inte, efter en månad, fått något som helst svar på vad som händer nu och vad du känner och inte känner. Grejen är den att de hade varit en aning lättare att släppa de och vara på nått likgiltigt plan och vänta på att nått ska hända om de var så att vi kunde vara vänner men de verkar inte funkar för dig så vad vill du att jag ska göra? Vill du att jag ska lämna dig ifred? Vad vill du?

Jag vet att julhelgen är ett helvete för dig och jag blir jävligt orolig, grejen är den att jag vet inte om de är så att du sitter och stirrar in i en vägg nånstans eller om du helt enkelt inte vill veta av mig. Jag är säkert helt ute och cyklar som vanligt men ett tecken på att du lever och mår hyffsat bra vore ganska trevligt. Och de tåls att upprepas att de är en insane stalker varning på mig men kan någon verkligen förvänta sig att jag ska kunna gå vidare och bara skita i allt när du var och fortfarande är den enda killen/pojken/mannen jag någonsin kan tänka mig att vara med? De är helt sjukt, jag kräver mer nu av dig än vad jag gjorde när vi var tillsammans men..jag kan inte hjälpa de.

I worry, it's in my nature.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback