2008-07-14 ? 12:29:08

Första arbetsveckan är slut och nu har jag semester en vecka. De vart skitväder på fredagen precis som på måndagen men därimellan var de jättebra väder och vi var ute nästan hela veckan. Farfar är här i en vecka nu, lite jobbigt o se att han är så ledsen och de påminner lite för mkt om att farmor inte finns längre.

I alla fall, så fort jag kom hem i fredags åt jag o sen åkte jag direkt till Andreas, jag har saknat honom så sjukt mkt. Vi slappade hela helgen och han visade ett nytt MMORPG som jag har börjat spela nu, Holic. De är jättegulligt men de laggar endel pga av att servrarna ligger i USA men de funkar. Vi beställde tobak till Vattenpipan i fredags också så nu får jag äntligen röka om inte allt för länge som jag har längtat efter ^^ Förra sommarn tror jag inte att vi rökte nånting nästan, inte vad jag kommer ihåg i alla fall så de var längesen. Vi beställde dessa smakerna; Mint, Honungsmelon, Hallon, Apelsin och andreas envisades om Pina Colada ; ) och så beställde vi kol också såklart. Han ligger förövrigt o snooozar som vanligt. :*

overandout.
xoxo
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback