2008-07-30 ? 08:16:17

Sista veckan på jobbet och de går väldigt långsamt. Känns som att de borde vara fredag idag, men de är bara 2, kanske 1 dag kvar tills jag slutar. 1 dag beroende på om de blir något Stockholm och Pride i helgen -hoppas hoppas- jag är jättesugen men Andreas visste inte om han var så pepp. Egentligen kommer jag nog inte orka de men jag är så grymt besviken på att de inte blev nå buller så jag vill göra NÅNTING istället för de, känns så trist o bara sitta hemma när de egentligen hade varit rajtantajtan den helgen.

De har varit fint hela veckan även om dom har varnat om regn och åska, men de verkar dom att ovädret håller sig borta från Kristinehamn. Just nu skulle de faktiskt vara lite skönt med en liten regnskur för de är så kvavt, de är väl nackdelen med att vädret håller sig undan, man måste ändå stå ut med åskvärmen. Hoppas Andreas hör av sig nånting idag så jag vet idag för imorrn blir lite sent känns de som eftersom vi issåfall ska åka hem då. Oh well, de löser sig väl. De som är lite tråkigt är att jag inte har nå jobb kvar o göra för de saknas massa pärmar så jag sitter bara o slösurfar för tillfället + att jag börjar tröttna rejält på att bo med pappa. No alonetime whatsoever.

overandout.
xoxo
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback