2008-07-05 ? 12:22:05

Har inte skrivit på ett tag nu men jag har varit p flängt i Göteborg o sen varit i kopparberg i en vecka. Anyway, West Coast Riot var awezome! DLK, The Used, Flogging Molly! Grrrrreat! Egentligen skulle festivalen sluta runt 02 men Path of no Return hade ställt in och dom hade knölat ihop schemat massa så de slutade 23 iställer så vi fick driva runt i 7 timmar i Göteborg utan att sova..till slut hittade vi  i alla fall en krog/klubb som de inte var millång kö på och som hade öppet till halv 3, Sticky Fingers, så vi gick in där o satt o bara fördrev tiden med ingenting. När krogen/klubben stängde var de vara att ta sig tillbaka till stationen och de va då min mage började märka att jag har inte hade sovit på en sådär 20 timmar och inte hade ätit nått på 15 timmar så då blev de o hitta toa o sen vänta på att Centralen öppnade. När vi väl fick komma in så mådde jag så jävla dåligt att jag inte kunde sitta inne så satt mest ute o mådde illa o spydde emellanåt men på tåget kunde jag i alla fall somna ordentligen så jag + resten av gänget sov hela tågresan hem sen sov vi hela bilresan hem och sen sov vi 7 timmar när vi kom hem.

Sen har jag varit i Kopparberg i en vecka och inte gjort nånting i princip, spelat en jävla massa Yu Gi Oh Online 2 efter mkt tjat. De är kul men jag spelar för mkt så mina DP kommer ta slut så fort.

I alla fall. På måndag börjar jag jobba, Åker imorrn för att jag ska kunna åka på fritidskortet. Just nu när jag är bakis så känns de inte så pepp att jobba men you gotta do what you gotta do. Jag tror att jag ska gå ner o sätta mig i duschen ett par timmar, de brukar vara bra när jag är bakis.

overandout.
xoxo
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback