2008-07-07 ? 08:00:11

Första dagen på jobbet och de pissregnar och är kallt ute, de känns som att de är höst. De är ju sommar inte ska de vara så här kallt på sommaren även om de regnar och är mulet! I alla fall, vi ska ut idag och märka ut ett hus och sen ska vi in hit igen, till kontoret. Lägenheten är mysig, lite kruttig, men mysig. Sängen är lite hård men jävlar va skönt jag sov i den. Som vanligt när jag sover nånstans där jag inte har sovit tidigare så vaknar jag med jämna mellanrum på morgonen men jag sov skönt sålänge jag sov!

Jag saknar Andreas jättemkt och jag mår fortfarande dåligt i magen och jag tror faktiskt inte att de är för att jag är nervös för jag har verkligen ingenting att vara nervös över. Jävla brock! Eller vad de nu är. Jag tror fortfarande på magsår.

Kanske skriver några rader när vi kommer in igen, vi ska snart ut. Ska åka halv nio, ska vara ute 09.00.

overandout.
xoxo
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback