2008-10-26 ? 00:22:13

Stormy weather! De blåser som satan ute, skulle bli pissväder imorrn, jag som ville ha fint väder på lovet så att man kanske kunde fota lite men så verkar de inte bli. Jag var med päronen till Örebro idag, mamma köpte ny jacka till mig ("du måste ha en med tjejig jacka!" jag vet inte hur många gånger hon repeterade de) jag hittade en jättefin jacka på carlings men den va en aning för dyr tyckte mamma så de blev en från JC i alla fall. Har inte köpt nått där på hur länge som helst men jag gillar jackan. Inte allt för tjejig men ändå lite sådär. Igår blev katastrof mot slutet, vi var först på Pasta och drack och åt sen efter några timmar rörde vi oss mot Klaras. Trött som ett as fick jag någon slags frossa/panikattack/shock så jag började skaka som ett löv även om vi satt inne så jag fick ringa mamma o skämmas så hon och pappa kom och hämtade mig men jag fick inge som helst skit för de. De var bra i alla fall. Jag skakade och grät hela vägen hem i bilen och tvärslocknade när vi kom hem. Det var trevligt sålänge de varade i alla fall. Tack för en trevlig eftermiddag/kväll/natt och Grattis Daniel.

Jag har feting ångest för att jag aldrig skriver på boken och de är mindre än ett halvår kvar tills den ska vara färdig. Jag måste börja slarvskriva och inte skriva om hela tiden, de tar för lång tid. Jag har inte ens skrivit en hel sida än, de är patetiskt men jag har orkar och vågar inte av någon outgrundlig anledning. Well, jag kommer väl igång nån gång förhoppningsvis, annars är jag screwed. De ska bli skönt med en veckas lov i alla fall, även om de troligtvis blir skitväder.

Btw så är jag sjuk, jag har apont i både halsen och i örat så jag ska kurera mig med te och massa film och sex and the city. Yepp, im gonna be girlie och titta på sex and the city.

overandout.
xoxo
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback