2008-10-27 ? 19:17:55

De är så skönt med lov, så välbehövt, även om jag inte har riktigt kunna sova än. Vaknar runt 10 senaste två dagarna, fast de kanske bara beror på vintertiden som de känns tidigt. Har inte gjort så värst mkt idag, har dreadat lite, kommer nog aldrig blir klar med alla, dessutom så tror jag inte att jag har tillräckligt med hår. Men men, vi får se hur de går. Har spånat lite på utklädnad till helgen om de är så att vi ska till Frida, inget är bestämt än dock, men jag kan inte riktigt bestämma mig. Ända sedan i fredags har jag varit spunk på Rihanna - Disturbia.. Rihanna över huvudtaget, hon är så sjukt duktig, har lyssnat igenom albumet och de finns mycket godis på de. Dessutom är hon sjukt snygg och Disturbia videon är sjukt snygg.

Lyssna, Titta och Njut!
xoxo.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback