2008-10-28 ? 22:35:43

Feber är inte nice. Jag är så slö att jag inte orkar göra nånting, bara sitta och glo på skärmen. Jag orkar heller inte gå o lägga mig än. Har försökt skriva lite idag men jag har världens jävla skrivkramp så jag kommer ingenstans, de värsta är att jag knappt har börjat. Skit. Jag måste sätta mig imorrn också och försöka få ur mig nått, även om de är värdelöst. Jag är såå pepp på att jag snart får hem Pinks nya album också! Helt underbart. Mamma väckte mig i söndags för att de var en interview med henne på 4an där hon bland annat framförde en av de nya låtarna, Sober. MUMMA! Vill ha, nu! Jag har kommit på idag att jag ska försöka tjata lite på mamma att vi ska köpa grejer så att jag kan börja måla för jag måste täcka min tråkiga vägg med nånting. Även om den inte är så tråkig, den är ju ändå röd, så är den väldigt tom och de stör mig.

Helene skrev i sin blogg idag att hon har bokat tatueringstid. Så sugen jag blev, jag vill inte vänta en månad till! I alla fall så har jag kommit på att jag bara vill ha konturer till att börja med, inte ifyllt för jag har inte bestämt mig om jag vill ha dom svarta eller i någon färg än, eller om jag vill lämna dom helt utan färg i för den delen. Med tanke på utbyggnaden av dom så lutar de åt svart men vi får se. Nu ska jag sätta mig o klura på nya designer till bloggen tror jag.

overandout.
xoxo
Kommentarer


Postat av: Helene

jag förstår att du blev sugen, för jag är så sugen att det kittlas i mina händer ungefär haha :D jag tycker du är smart om du bara gör konturerna först, då får man ju liksom se den svartvit och det kan bli snyggt som attans :D sen är en månad inte så länge ;)

2008-10-30 @ 02:30:44
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback