2008-10-30 ? 12:42:50

Det var meningen att jag skulle stiga upp tidigt idag, har ställt alarm på 9.30 men mitt ben hade supersomnat så jag ramlade ihop i en hög när jag försökte kliva ur sängen så jag fick hasa mig fram till mobilen stänga av alarmet och lägga mig i sängen igen så självklart så somnade jag ju om. Sitter och lyssnar på Bo Kaspers nya album, de är skitmysigt! Alla låtar hittills är jättebra! De va mamma som sa igår att hon ville köpa de så jag laddade hem de och tänkte bränna ut de till henne. Igår lyckades jag faktiskt skriva lite i alla fall, inte mkt men lite så nu är jag inne på min andra sida och i april ska de vara ca 50 sidor klara. Ångest! Men jag får försöka kämpa på i alla fall och inte ge upp som jag brukar. Dessutom kom jag precis på att jag inte har skrivit färdigt religionsarbetet så jag måste försöka göra de idag också. Jag saknar Andreas nå sjukt mkt så jag hade tänkt att jag kanske skulle fråga om han ville följa med till Örebro imorrn och fika eller nått.

Imorrn får jag förhoppningsvis paket! =D

overandout.
xoxo
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback