2009-08-12 ? 14:00:07

Fick brev från komvux/kommunen idag så nu är de hundra säkert att jag ska bli studerande igen. Känns väl inte så kul att börja plugga igen men de känns bra att ha något att göra och framförallt få pengar för de. Jag är jättenervös över att jag ska gå fel på torsdag, för då ska jag till syon, och sen på måndag är de inskrivning. Pirrigt, jag har ju aldrig satt min fot där. Förutom när jag låg i bärstol men de räknas ju knappast. Jag ska i alla fall plugga upp betyget i svenska A, försöka få betyg i Matematik A, Historia A och Engelska C. Sen får vi se om jag orkar läsa Svenska B i vår kanske, jag vet inte. Jag tror jag ska höra mig för på lite olika fik och se om dom behöver någon som jobbar eftermiddag eller nått. Dessutom så sa Mattis att jag kanske har jobb om allt går igenom för dom. Dessutom måste jag gå till arbetsförmedlingen och meddela att jag ska börja plugga på komvux osv. Och allt måste göras den här veckan. Stressigt allt blev helt plötsligt. Känns bra att de går lite frammåt i alla fall och att jag inte behöver gå hemma HELA dagarna längre. Förhoppningsvis kan jag få ett schema som passar mig så att jag inte sliter ut mig och tröttnar.

De känns bra även om de är nervöst.
Kommentarer


Postat av: Karin

Skönt att ha någonting att göra! Inte för att det hjälper, men jag är så löjligt nervös inför universitetet haha :P

2009-08-12 @ 14:32:17
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback