2009-08-23 ? 00:23:20

Har inte hänt mkt idag. Har försökt sysselsätta mig lite, ifrån datorn, så jag plockade undan massa kläder från golvet och rensade bort endel kläder jag inte använder längre. Min låda är ganska tom nu, överdels-lådan i alla fall, byxor kan jag inte riktigt bestämma vilka jag ska göra mig av med. De är svårare. Ett som är säkert är i alla fall att jag behöver tshirtar, jag har massor med linnen, endel långärmade och en heldel tjocktröjor men nästan inga tshirtar så de blir de första nya på listan.

Sen har jag suttit och lekt massor i photoshop också. De var längesen och de blev inte allt för avancerat men jag har hittat lite gamla prylar som jag brukade använda för längesen när jag körde med CS2 som dom hade flyttat på i CS3 av någon anledning.

Twoface
Kommentarer


Postat av: karin

din profilbild är grym!

2009-08-23 @ 00:29:12
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback