2009-08-27 ? 15:35:30

Förfest hos Feffe, Betnér på björnstugan, Sedan Satin och Sedan hem till Linus.

Förfesten var väl inte allt för pepp eftersom att jag inte hade något att dricka men de var väl lite mysigt ändå. Runt nio gick vi till björnstugan, Betnér höll inte på så länge 45minuter eller någonting däromkring, men de var bra som vanligt! Drack ingenting på Björnis, kollade bara på Betnér och sen drog vi vidare. Först till Satin och då var de någon som sa att de inte spelades någon musik så då skulle vi tydligen till Strömpis men Strömpis sög (dels för att de var dyrare inträde). Så då satt vi och velade ett tag så ringde johan och sa att dom spelade Ebba Grön på Satin så då gick vi dit. 20 kr inträde, en gratis öl och gratis mat. Och framförallt, bra musik HELA kvällen. 'twas awesome! Sen började fler och fler ur gänget (14st var vi) röra sig därifrån och så var de bara jag och Tobbe kvar, vi som började kvällen med att inte dricka slutade med att vi båda spenderade massa pengar på öl och blev laser. Jag och Tobbe satt kvar ett tag och umgicks med Edita, hennes stora syster, flickvän och storasysters flickvän, sen gick vi hem till Linus och 'efterfestade'. Dom flesta verkade rätt så trötta så de blev mest chill.

All and all, en av dom bästa kvällarna/nätterna på evigheter! Så skönt med folkombyte också, även om de finns mkt trevligt folk i Linde så har man tröttna på all bullshit ganska stenhårt och Tobbes 'random kompisar' var så jävla trevliga. Jag trivdes så jävla bra. De enda nackdelarna var att jag tappade bort kameraväskan (utan kamera i som tur var) och min emo/hc scarf, men de gör mig faktiskt inte så mkt för de var so fucking awesome så de väger upp.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback