2009-08-06 ? 01:49:27

Lekte med Tobbe igår, vi spelade tvspel, lyssnade på musik och diskuterade allt mellan himmel och jord. Som vanligt med andra ord. Jag börjar till och med lära mig xbox controllerna och dom är inte så stora som jag hela tiden föreställer mig att dom är. Jag tror att jag tänker på dom gamla xbox (ikke 360) controllerna?

Random; Jag hatar de där jävla LA Gigolo reklamerna som är överallt på internet just nu. Dom är inte bara fula och slarvigt gjorda utan dom ser ut som någon jävla kontakt annons eller reklam för någon online dating service. Jeebus, kunde dom inte ha anställt någon ordentlig nisse att göra den. Oproffsig och ful är vad den är, skäms på er.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback