2009-01-01 ? 03:58:04

Varför kan man inte bara få ha en av/på knapp på vissa känslor för vissa människor? Jag älskar dig så mkt att jag hatar mig, varför älska någon som inte vill vara med en själv? De är helt meningslöst. Jag vaknar varje morgon och inser om och om igen varje morgon att jag inte har dig, att jag kanske, troligtvis aldrig mer kommer att få älska dig och aldrig mer bli älskad av dig. De som delar första platsen är att du var den enda som någonsin kunnat älskar mig, jag tror inte att någon nånsin kommer kunna se mig på samma sätt.

Jag vet inte ens varför de tog slut, jag vet att du sa varför men de känns inte som någon ordentligen anledning längre för när jag tänker efter så skulle de inte ha blivit såhär om de nu verkligen var så som du sa. Jag har också kommit på att man aldrig ska prata med sånt här över internet för man kan inte märka om någon ljuger. Yes, i am obsessed with the lying. De är ltie svårt att inte vara de när alla runt omkring mig alltid har ljugit för att slippa obehag eller för att inte såra mig eller för att helt enkelt inte vilja säga sanningen. Jag är så trött på alla lögner och att kunna känna av när någon ljuger. De gör så ont, speciellt när de är någon man älskar som ljuger.

Jag håller på att bli galen för jag vet inte var du är eller om du ens lever. Din mobil verkar inte funka och antingen så har du blockat mig på msn eller så har du inte varit inne på msn på över en vecka. Vadfan är de som händer? Förtjänar jag inte ens den minsta lilla förklaring? Jag förstår ingenting och jag är livrädd att de ska ha hänt något eller att du helt enkelt inte vill ha något med mig att göra. Livrädd, förstår du inte att du fortfarande håller mitt hjärta i din hand, skillnaden är att du kramar de så hårt att jag håller på att kvävas.

Ensammast i världen hemma med mina föräldrar. Var jag än är, hur många de än är i närheten, är jag utan dig så är jag alltid ensam. Du är den enda kärlek jag någonsin har känt och haft, och de gör så jävla ont!
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback