2009-01-03 ? 20:09:02

Var till Örebro med päronen igår och köpte lite kläder. Hittade äntligen ett par jeans, precis såna jag har fast hela, så nu slipper jag springa runt med aircondition i arslet. Lite opraktiskt när de är vinter. Köpte en jättemysig skjorta också, flanell-isch, på indiska. Och idag fick jag äntligen hörlurarna att funka till datorn, de har dom inte gjort tidigare så nu kan jag lyssna på musik när päronen har gått och lagt sig, about time. Dessutom är de bättre ljud i hörlurarna än i högtalarna som sitter i skärmen.Letade rätt på massa skivor, som mamma hade städat bort, så just nu rippas allt in på datorn. Bla mina pinkskivor. Nostalgi med Love song osv. me like.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback