2009-05-16 ? 17:24:40

Jag vill ju men jag är ju så jävla feg, speciellt när de gäller brudar.

Fick frånvarogrejsmöte lapp i brevlådan för några dagar sen. Yey, de är en månad kvar. Jag tänker inte gå på de, de stod ju faktiskt att de var frivilligt att komma. Jag vill inte, jag orkar inte. Jag skiter i allt sånt där, jag tänker göra så mkt som jag orkar tills de är slut nu och inge mer. Jag tänker inte få ett till återfall. Dom får tycka vad dom vill och jag orkar inte bry mig om de går till CSN och jag blir utan pengar. Jag får väl leva på mina egensparade pengar issåfall. De är ju inte världens undergång även om de inte är skitkul att behöva spendera dom.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback