2009-05-25 ? 23:10:32

Jag har alltid känt mig ensam i klassen, i alla fall i musikklassen. Även om de var värre i förra klassen så är de fortfarande den där ensamheten och jag vet att jag har bidragit till de själv men jag har aldrig velat vara själv, jag har bara varit för blyg och alltid tänkt i förväg att alla är falska pga mina tidigare vänskapsrelationer. Och även om jag börjat känna mig bekväm med folk i klassen så kommer jag aldrig in i den hur mkt jag än försökt. Jag är den där som man kanske pratar med via internet eller lite småytligt i skolan men aldrig umågs med mer än så. Jag ska kämpa för att få flytta till Örebro i höst, jag behöver a change of scenery. Även om jag har vänner i Linde och runt omkring så behöver jag fortfarande nytt folk. De är bara samma folk och samma gamla minnen, de är inte alltid dåligt men de är inte alltid bra heller. I need to find people that I can trust in.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback