2009-05-08 ? 16:53:15

Undrar när och hur jag har fått reda på att Timmy spelar hockey för de visste jag redan när vi började för tre år sen, jag kände igen honom. Visst både jag och brorsan har spelat hockey men jag kan inte komma ihåg att jag har varit med på så många matcher. Hm. I think I need to install a searchbar for my memory card. Inte direkt någon big deal, but it's bugging me.

Oh well, jag är sugen på att gå på krogen, eller festa över huvudtaget. Jag behöver umgänge. Att endast vara i skolan och sitta hemma är tråkigt och rastlösheten är enormt påträngande. Fat & Alone (ja, förknippa de med Weezer låten) är vad jag kommer att bli när jag blir gammal.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback