2010-02-10 ? 16:38:17

Var på masugnen både idag och igår. Igår pratade jag med rektorn och klarade upp lite grejer som SYOn hade varit en hagga och sagt inte funkade och hade historia där de var med en jävla översittar nisse som gick mig på nerverna. Antingen var de ADHD reflexerna som kickade in eller så var de mitt redhead temprament men jag tjafsade lite med honom, jag försökte inte bry mig men man snackar inte om sånt man inte vet något om.

Idag fixade jag med matten, ska ha en 'lektion' i veckan, på måndagkvällar. Score! Dessutom ska jag ha Light boken istället för den vanliga boken så jag kommer nog förhoppningsvis bli klar ganska snabbt. Jag har en annan handledare nu också som verkar mkt bättre än hon jag hade i höstas. Firade allt detta med Vanilla Coke! Yes, I know how to party!
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback