2010-01-02 ? 01:20:49

Champagnen var ingen bra ide men annars var de en bra nyårs afton. Fick pussa på en söt tjej och träffa två gamla klasskompisar, dessutom fick jag däcka i Tobbes säng och bli hånad imorse för att jag tydligen hade sagt att jag aldrig hade däckat. Blev i alla fall inte något händelsefattigt nyår. Jag har inga förväntningar på de kommande året och jag går definitivt inte på hela "nytt decennium" grejen eller nyårslöfte heller. De blir som de blir, pessimisten i mig lever vidare.

Hear hear for the pessimist cup!

Ny design skall fixas snarast också. Väldigt trött på den här.

Todolisttillimorgon:
  • Städa
  • Tvätta
  • Börja på ny design
  • Rensa ut en massa skräp som bara ligger och tar plats
  • Skriva ut foton
  • Fotografera
Kommentarer


Postat av: Felicia

Jag hoppas verkligen att den söta tjejen är jag :<

2010-01-03 @ 18:21:54
Postat av: Therese

Självklart.

2010-01-06 @ 00:50:47
URL: http://lockilockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback