2010-01-25 ? 05:50:33

Lite slumpmässiga tankar som flygit genom huvudet de senaste dagarna;
  • Jag umgås delvis hellre med killar än tjejer för att killar oftast försöker muntra upp en hellre än att ignorera en om man inte mår prima skinka 24/7
  • De finns troligtvis inte en enda människa i världen som egentligen skulle stå ut med att leva med mig, än mindre älska mig. Hur skulle de vara möjligt när jag själv knappt orkar med mig själv.
  • Jag stöter bort vänner som på ett eller annat (ofrivilligt) sätt har hamnat på avstånd från mig. Jag känner mig sviken och övergiven även om de inte är de som är meningen och slutar därför ha kontakt med dem. Easier to reject, than be rejected. Även om jag fortfarande tycker om många av dom som flyttat så har jag så svårt att hålla kontakten för att de gör ont att de tog sig härifrån men inte jag som har önskat de i 7 års tid, utan mig.
De är inte självömkan, de är ärliga känslor och tankar.
Kommentarer


Postat av: Kristina

Jag älskar dig och jag vet att du kommer att ta dig vart du vill i världen när du har samlat mod och styrka för det. Sök plugg på andra ställen? Sök jobb på andra ställen? :)

2010-01-25 @ 17:30:05
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback